co musisz wiedzieć o VoIP
Wszędzie, tak jak normalnym telefonem.
- Wszyscy Abonenci naszej platformy korzystają z bezpłatnych połączeń pomiędzy sobą, bez względu na to, z sieci jakiego dostawcy Internetu korzystają
- Połączenia lokalne i międzymiastowe już od 7 groszy
- Połączenia za granice już od 15 groszy za minutę
- Naliczanie 1-sekundowe
- Własny numer z łódzkiej puli numeracyjej
Wystarczy dostęp do Internetu (oczywiście najlepiej w sieci MNC) i terminal abonencki VoIP, którym może być telefon IP, bramka do podłączenia telefonu analogowego lub inne urządzenie wspierające komunikację w sieciach IP z wykorzystaniem protokołu SIP2.
Koszt zakupu wybranego terminala VoIP pokrywa Abonent.
1. Niskie koszty połączeń i atrakcyjny cennik: rozmów lokalnych, międzymiastowych i międzynarodowych.
Trzeba pamiętać, że niższe koszty rozmów, to mniej obciążony Państwa budżet.
2.Naliczanie sekundowe od początku rozmowy;
Po co płacić za całą minutę, skoro rozmawialiśmy tylko 15sek?
3. Darmowe rozmowy wewnątrz sieci.
Połączenia między naszymi Abonentami bez względu na ich lokalizację realizujemy za darmo. Nie ma znaczenia, czy numery przypisane są do jednego, czy też różnych Abonentów, ani gdzie są zamontowane nasze terminale lub telefony. Połączenie będzie darmowe również wtedy, jeśli np. Państwa rozmówca mieszka np. w Anglii lub w Poznaniu i ma tam dostęp do Internetu – by skorzystać z darmowych połączeń wystarczy uruchomić dwa numery i rozmawiać z sobą całkiem za darmo! Podobne oszczędności wygenerują bezpłatne połączenia między oddziałami firmy.
4. Mobilność rozwiązania.
Wyjeżdżając za granicę możecie wziąć ze sobą bramkę lub telefon i dzwonić nadal jak z Łodzi lub skonfigurować numer na komputerze przenośnym uzyskując za granicą dokładnie takie same stawki za połączenia, jak z domu – np. telefon do znajomych w Polsce będzie kosztował dokładnie tyle, ile z domu mimo, iż wykonany zostanie technicznie np. z Egiptu, czy z Indonezji Działa! Sprawdzaliśmy! :-)
5. Możliwość tworzenia centrali telefonicznych
Zarówno własnych centrali IP PBX, jak też zlecenia nam realizacji usług typu Centrex.
6. Nie trzeba w ogóle posiadać komputera, wystarczy sama bramka lub telefon IP i dostęp do Internetu poprzez sieć.
Jednorazowy zakup bramki VOIP przy starym telefonie analogowym lub telefonu VOIP.
7. Dodatkowe opcje w cenie abonamentu
Np.: fax2email (wysyłanie faksów bezpośrednio na adres poczty internetowej), blokowanie połączeń przychodzących np. 0700, przekierowania połączeń.
8. W przypadku podłączenia do sieci poprzez naszą sieć światłowodową GPON@MNC.PL, brak dodatkowych kosztów związanych z zakupem bramki.
Terminal abonencki ONT ma dwa porty do bezpośredniego podłączenia telefonu.
9. Biling on-line.
Kontrola nad rachunkami poprzez specjalny panel abonencki na stronie www plus możliwość ustalania maksymalnej kwoty dla wykonywanych połączeń, to skuteczne sposoby na limitowanie wydatków telefonicznych.
10. Jeden rachunek za komplet usług.
Jeden rachunek za pakiet usług takich, jak Internet, Telewizja i Telefon, to wygodne rozwiązanie i wymierne oszczędności wybierane przez wielu Abonentów. Rozwiązanie takie nie tylko upraszcza domowe rachunki, ale też generuje konkretne oszczędności związane z rabatami za zakup kilku usług od jednego operatora. Czy oszczędności dotyczą również telefonii kupowanej w pakiecie z Internetem i/lub telewizją? Oczywiście, że tak! Osobno kupowany telefon łączy się najczęściej z abonamentem i/lub kosztami utrzymania linii telefonicznej. Kupując telefon w pakiecie np. usług G-InBOX nie ponosisz żadnych tego typu opłat.
Aby skorzystać z usługi telefonii IP abonent może zakupić urządzenie służące do komunikacji w technologii VoIP lub korzystać z oprogramowania obsługujacego tą technologię.
W przypadku gdyby abonent posiadał własne urządzenie VoIP, koszt jego zaprogramowania wynosi 50 zł brutto, jeśli urządzenie zostało zakupione w naszej firmie koszt zaprogramowania jest bezpłatny.