Modernizacja sieci w Głownie do standardu GPON
31 lipca 2018Jambox: zmiany w numeracji kanałów na dekoderach
15 listopada 2018Począwszy od piątku, 2.11.2018 r. prowadzone są w naszej sieci testy nowego oprogramowania antyspamowego – czyli blokującego niechciane maile z reklamami lub podejrzaną zawartością.
System działa niezależnie od obecnych rozwiązań wykorzystywanych na naszym serwerze pocztowym. Stanowi pierwszy filtr poczty przychodzącej. Kolejne sprawdzenie następuje na właściwym serwerze pocztowym. Łączne działanie dwóch mechanizmów pomoże dodatkowo ograniczyć ilość spamu. Już teraz blokujemy przeszło 90% tego typu wiadomości.
Nowe oprogramowanie ma 2 funkcjonalności:
- Usuwa automatycznie najbardziej podejrzane wiadomości, zaś część o niższej punktacji wprowadza do kwarantanny na 7-14 dni. Jeśli w kwarantannie pojawi się jakiś mail adresowany do naszego abonenta – system wyśle do Państwa mail z raportem o tym fakcie.
- W/w mail zawiera nie tylko informację o liczbie, treści i nadawcach wiadomości umieszczonych w kwarantannie, ale też link z indywidualnym kluczem dostępu do panelu administracyjnego, w którym możecie Państwo podejrzeć i ew. odblokować zablokowane wiadomości, które chcecie otrzymać. Odblokowany mail przesłany zostanie do naszego serwera pocztowego, który jeśli uzna wiadomość za bezpieczną – dostarczy ją na Państwa konto.
Powyższe rozwiązanie pozwala nam na wprowadzenie bardziej restrykcyjnych niż dotąd zasad blokowania spamu. Daje bowiem możliwość automatycznego raportowania i odblokowania wiadomości oczekiwanych przez abonenta.
W okresie testowym informacje o zablokowanych wiadomościach wysyłane będą każdego dnia, o ile jakieś wiadomości trafią do kwarantanny naszego abonenta. Po okresie testów rozważymy wprowadzenie wyłącznie raportów tygodniowych.
Wszelkie pytania i uwagi prosimy kierować do naszego Biura Obsługi Klienta.
Zespół MNC.PL / TPnets.com