śr: 10:00-18:00, inne: 8:30-16:30
42 201 10 00
TPnets.com
ul. Targowa 35, 90-043 Łódź
Godziny pracy biura: w środy 10:00-18:00,
w pozostałe dni robocze 8:30-16:30.
BANK: ING Bank Śląski S.A.
Nr. rach.: 78 1050 1461 1000 0090 3246 4019
Kontakt mailowy:
Biuro Obsługi Klienta: biuro@mnc.pl
Serwisanci sieci: serwisanci@mnc.pl
Administratorzy: admin@mnc.pl
Telefony
CENTRALA:
• bezpł. dla naszych abonentów tel.: 42 201 10 00
• połączenia pozostałe: 42 636 98 96,42 636 98 97
• FAX: 42 201 10 55
Napisz do nas
Serwisy:
Wszelkie problemy związane z brakiem dostępu do Internetu prosimy zgłaszać w godzinach pracy biura. Serwisy związane z usunięciem awarii w dostępie do Internetu z przyczyn leżących po stronie sieci MNC.PL realizowane są bezpłatnie. Pozostałe zlecenia wykonywane są odpłatnie – patrz cennik.
Uwaga:
Zgłoszenia serwisowe przekazane w dni robocze do godz. 14-tej realizowane są w tym samym dniu, późniejsze wezwania mogą być realizowane kolejnego dnia roboczego.
W sprawach abonamentowych prosimy pisać na adres: abonament@mnc.pl
Problemy i pytania techniczne prosimy kierować na adres: serwisanci@mnc.pl
Zgłoszenia w sprawie przyłączenia do sieci MNC.PL proszę kierować poprzez:
• Formularz na stronie kontaktowej (powyżej)
• Pocztą elektroniczną na adres biuro@mnc.pl
• Telefonicznie do biura naszej Firmy (numery powyżej).